Sunday, January 03, 2010

selamat tahun baru 2010

...suatu ketika dulu pada 10 november 2004...aku memaparkan penulisan aku yang pertama dalam blog AKU DAN SESUATU ini yang sekarang ini diubah menjadi blog KAMI DAN SESUATU..seiring dengan status aku yang sudah dimiliki..hehehe...dan sekarang adalah penulisan aku yang pertama pada tahun 2010..iaitu telah hampir 6 tahun aku melibatkan diri dalam bidang penulisan di alam maya ini...terima kasih buat sahabat aku encik kelambu@ azhan uthmani atas semangat yang diberi dalam merealisasikan blog aku yang telah berumur 6 tahun in....
sepanjang aku berblog ini...disinilah tempat aku meluahkan perasaan..mencoret apa sahaja yang terlintas dihati...aku tidak pernah merancang dalam setiap penulisan...cuma..buka komputer..dan terus taip...
.....Alhamdulilah...umur aku dipanjangkan Allah untuk terus bernafas didunia ini...Alhamdulilah dengan kebahagiaan yang aku terima sekarang...sesungguhnya aku amat bersyukur dengan rahmatmu ya Allah..benarlah pesan Nabi...isteri yang solehah adalah harta yang paling bermakna dalam dunia ini...dan sekarang ini aku merasakannya...kehidupan ini menjadi terlalu indah buatku...dia mengubah malamku menjadi malam paling indah..dia mengubah siangku menjadi siang yang paling bercahaya dan dia sentiasa mengubah sedihku menjadi ketawaku dan dia jugalah yang mengubah takutku menjadi kekuatanku....aku cinta padamu isteriku...
.....hmmm...yang paling hebat akan berlaku dalam hidupku pada tahun 2010 ini ialah kami akan menerima ahli baru dalam keluarga Hazman...kehadiran zuriatku yang merupakan cahaya mata pengikat kasih sayang kami...sesungguhnya tiada kata atau ungkapan yang dapat menggambarkan betapa hebatnya perasaan ini....muga semuanya selamat..amin
.....selamat tahun baru 2010...muga tahun ini menjanjikan kebahagiaan yang lebih bermakna buat semuanya...

No comments: