Saturday, November 21, 2009

1st anniversary

...rasanya baru semalam aku melafazkan penerimaan nikah isteri tersayang dihadapan Allah dan bersaksikan imam masjid wilayah persekutuan dan seluruh hadirin lain...sesunguhnya masa berganjak sekelip mata...rasanya pagi ini sungguh hebat...macam semalam merupakan malam pertama...hehehe...dada ini masih kuat berdebar pada kali pertama melihat aurat isteri tercinta..hahaha...aku tak akan lupakan saat terkakunya aku pada kali pertama melihat isteriku lengkap berpakaian..tapi tanpa tudung..setiap helai rambutnya bersinar....huhhh...hehehe...
hmm..esok genaplah setahun pernikahan kami...tapi tak terasa langsung masa setahun tu...setiap saat berlalu dengan gelak tawa dan air mata kebahagiaan....begitu hebat rasa ini...sesungguhnya..aku sujud padaMU ya Allah dengan penuh rasa syukur dengan jodoh dan kebahagiaan ini...
....sekarang aku menanti isteri tercinta pulang...dia ada scoop(scoop ni adalah proses masukkan kamera/teropong kechik dalam anggota badan nak cari penyakit...ni wife aku lah kata...)...tapi tengahari ni kami akan ke penang...honeymoon..stay kat hotel Golden sand resort shang ri la...batu feringgi...best giler tido kat hotel pada malam pertama anniversary...hahaha..malam ni plak ada special dinner...esok plak ada photoshot kat studio..kami nak bergambar kat studio...aku dah lama plan nak bergambar ngan wifey kat studio...tak sabar nak bergambar ngan wanita cun melecun yang sedang mengandung...hehehe
......
HAPPY ANNIVERSARY TO MY WONDERFUL WIFE....
I'M REALLY LUCKY TO HAVE A WIFE AS WONDERFUL AS YOU....
I LOVE YOU WITH ALL MY HEART, AND I ALWAYS WILL...

HAPPY ANNIVERSARY...............

No comments: