Sunday, November 16, 2008

mak! nak kawin!!!!

........hmmm.... tak sampai seminggu lagi aku dah nak jadi suami orang... macam-macam perasaan yang menerjah hati dan mindaku... bermacam-macam perasaan silih berganti.... tetapi sebulan sebelum kawin ni... aku rasa santai betul.... asyik main bowling sampai rasa tangan nak tercabut.. main futsal sampai nak tercabut kaki.. menyanyi kat redbox sampai nak terkeluar anak tekak.. hmm.. mungkin sampai nervous sangat yang jadi macam tu kot... tapi secara jujurnya memang kalau boleh sekarang juga aku nak minta dikahwinkan... dah tak tertahan rindu ini.. cewahhh...

dalam busy dok uruskan persiapan kawin... sepat pulak aku asyik dok bershopping untuk honeymoon nanti... huh... dari sunglass sampai rm750 ke topi nike tiger wood rm75... dan yang paling best sekali.. aku beli t-shirt puteh kosong.. tapi ada gambar kamera kat dada baju tu dan tali lilit leher... gambar baju tu macam aku gantung kamera..hehehe...mmg tak sabar nak naik kapal terbang ni... sampai tidur malam dok belek pasport merah aku... heheh...

...imaginasi aku pulak dah jauh melencong ke pulau tempat aku akan bercuti... hehehehe

No comments: