Tuesday, October 07, 2008

beach body

............aku dah daftar untuk masuk gym dekat dengan ofis aku.... walaupun agak mahal.. aku tak kisah... janji aku dapat beach body... hehehe.. bak kata instructor senaman dan diet, Kamil.. "hang dah nak kawin man.. so jaga badan dan jaga makan.." ...atas nasihat dan dorongan dia jugalah aku dan beberapa lagi rakan yang berangan nak mendapat beach body mendaftar tadi.... jadi ahli kelab gym Great Eastern Mall ni... so bila dah jadi ahli kelab dapat semua access club.. boleh pi sauna berapa kali pun nak.. siap ada kelas aerobik free lagi.. hahaha..

.....sekarang aku dan pergi ofis awal pagi.. sebelum masuk ofis aku dah dok dalam gym... pastu mandi dan terus masuk kerja.. fuhh.. best sekali.... moga impian aku nak dapat body macam dalam Men'sHealth tercapai... hahaha..

No comments: