Friday, May 02, 2008

tercipta untukku

"for this moment, life has begun, from this moment, you're the one, right beside you is where i belong, for this moment on. for this moment, i have been blessed, i live only for your happiness and for your love i'd give my last breath, for this moment on. you're the reason i believe in love, and you're the answer to my prayers for up above, all we need is just the two of us, my dreams came true because of you"

.......For this moments, as long as i live, i will love you, i promise u this. there is nothing i wouldnt give, for this moment on..............


Tercipta Untukku - Ungu

menatap indahnya senyuman di wajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku

banyak kata
yang tak mampu ku ungkapkan
kepada dirimu

reff:
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
ku slalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
ku slalu milikmu
yang mencintaimu

No comments: