Monday, April 16, 2007

Jangan Pandang Tepi

hmmm... rabu baru ni.. aku dan kawan rumah aku Furd pergi tengok wayang kat TGV Bukit Raja... kami tengok cerita movie Jangan Pandang Belakang.... cerita yang agak menarik.. dan bagi aku inilah filem Melayu seram yang boleh kita banggakan sedikit.. jika nak dibandingkan dengan cerita Pontianak Sundal Malam tu.. hantu yang kontrol ayu plak.. nak jadi hantu.. tapi nak mekap tebal tebal.. apa hal.. dan cerita hantu macam sekumpulan orang gila yang suka sangat menjerit.. cerita Mistik.... serta cerita hantu yang aku rasa macam nak sepak je pengarah. pelakon dan semua kru.. cerita 7 Perhentian.. hantu yg suka berenti kat R&R Highway... kesimpulan cerita JPB ni bolehlah ditonton.. tetapi ia akan lebih menarik kalau jalan cerita ditambah serta dipadatkan lagi... bagi aku pelakon terbaik ialah Opah dan Tok Imam...

No comments: