Thursday, March 22, 2007

aku dan ujian

...hmmm... aku baru lepas ujian dua atau bahasa yang lebih mudah lagi kerap didengar merangkap bahasa orang puteh iaitu 'test 2'... bagi aku test ini paling mencabar... bukan kerana soalannya.. bukan kerana subjek ini.. tetapi kerana sistem biologi badan aku sendiri... apa tidaknya.. dah le soalan banyak... jari-jari tangan terpaksa menggunakan turbo agar lebih laju untuk menulis dan menekan kalkulator... aku rasa gerakan tangan aku tadi lebih laju dari tangan suami yang nak sentuh isteri di malam pertama... hahahaha..... terpaksa buat cepat takut tak sempat.. banyak gila soalan...

dah ler terpaksa menahan ke toilet sebab nak buang ayaq kechik... budak belakang aku pula dok sepak sepak kerusi minta jawapan... sian pulak aku tengok dia.. aku bagilah dia nampak sikit... Alhamdulillah aku dapat juga buat walaupun tak jawab semua... pas tu terpaksa jalan mengepit macam anak dara jalan depan mentua ke toilet..hahaha...

...sebut tentang peniruan ni.. teringat kawan aku masa sekolah dulu.... dia bawa masuk sehelai kertas toyol yang ada formula-formula nak tiru.... tapi yang bijaknya kawan aku tu... dia ikat sekali toyol tu dengan skrip jawapan.... apa lagi... jadi pelajar bukan contoh sepanjang tahun.... hahaha

No comments: