Friday, March 17, 2006

mustahil??

...aku baru sudah discussion ngan kawan kawan sekelas.. discuss tentang final project.. aku dah daftar pun dan dah ada tajuk.. tapi kawan aku sorang tu.. susah sungguh nak pilih tajuk untuk final projek dia... aku ada bagi beberapa tajuk.. tapi ada sahaja alasan dia.. pening kepala dok pikiaq kat dia ni... asyik cakap tak bolehlah.. sukarlah..macam macam sahaja masalah yang ada..tapi tak nak usaha dulu... nampak macam semua mustahil je.. aku ni pulak pantang cakap tak boleh selagi tak cuba dulu... cuba dulu baru tahu... sebut tentang perkara mustahil ni.. teringat aku kat satu ungkapan tentang mustahil ni.. aku terbaca masa nak tengok tengok baju kat butik adidas...dia tulih.

"IMPOSSIBLE is just a big words trown around by small men who find it easier to live in the world they've been given than to explore the power they have to change it... IMPOSSIBLE IS NOTHING!"

huhhh.. cubalah.. cubalah.. cubalah dulu... percayalah kita akan tersenyum puas kalau telah mencuba.. walaupun percubaan itu gagal... gagal hanya untuk orang yang tidak mahu mencuba...

THE WAY WE SEE THE PROBLEM IS THE PROBLEM...

No comments: