Saturday, October 15, 2011

Kelajuan itu terlalu seksi

hhmmm..... kenapa aku pilih tajuk di atas untuk entri ni.. aku pun tak tahu... tapi aku tetap merasakan kelajuan itu terlalu seksi...w alaupun ada yang kata kelajuan itu membunuh.... tapi bagi aku tidak.... selagi kelajuan itu kena pada tempatnya, kena pada keadaannya... kelajuan itu bukan pembunuh... kita tetap akan terbunuh kerana banyak sebab... dan aku pasti... orang mati sakit jantung lebih banyak daripada mati kerana kemalangan (statistik ini telah ditolak mati kerana merempit dan memandu ketika mabuk... itu saja cari nahas)........
tak semua orang paham tentang kelajuan ni.... walaupun dah tidur sekatil sebantal... walaupun dah share selimut yang sama... tapi itu bukan jaminan untuk paham tentang rasa ini kalau tidak merasainya.... masih aku teringat wifey naik motor aku dulu nak pi bazar ramadan... nak terkoyak baju aku ditariknya kerana takut.. bukan laju pun.. aku bawa had laju sekolah saja kira-kira 40km/j.... tapi punyalah takut...
.....sekarang aku dah pakai motor super... lagilah susah dia nak ikut.... puas pujuk tapi hampa..... hehehe..
bagi aku kalau naik motor apa pun kenalah pakai pakaian, kasut dan alat keselamatan yang sempurna... tapi rabak jugalah poket aku nak beli barang tu...
kalau nak naik superbike ni.. kita kena disiplin sikit..tak boleh nak baik punya cilok lagi macam naik motor cub.... hehe...
vrommmm..... deruman sangat meresap dalam jiwa.. sungguh asyik dan seksi...hahah
nak beli motor baru lagi.... wifey jangan marah yerrrr....

No comments: