Tuesday, October 03, 2006

.................

arrggggggggggghhhhhhhhhhhhhh......... tennnnnnnnnnsionnnnnnnnnnya....
......test test asyik fail jer.... assignmenttt banyak yang tak buat lagi......final projek tak siap-siap lagi... dari sem lepas lagi aku dah buat... dan banyak duit yang habisss.... tapi tak siap-siap juga...... esok ada test lagi.... tapi tak study lagi...... wuaaaaaaaaaaaaaaa

........ serabutnya kepala hotak aku ni..... aku sekarang dah jadi macam bukan aku lagi........... asyik tido memanjang... malam tido awal... bangun lewat...pastu sambung tido dalam kelas lagi... balik kelas tido lagi... pastu tido lagi.... tido.. tido... sampai kepala dah pening sebab banyak tido.... sampai ada sekali tu... aku paksa juga tido sampai nak termuntah.....

...Ya Allah... mengapa jadi macam ini.... mengapa aku jadi macam ni.... dah la jadi macam ni... pastu aku dah jadi macam cepat marah... asyik nak marah orang jer.... kereta hon sket... aku kejar... tapi dia dapat cabut lari.... aaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

aku rasa dah malas nak belajar ni..... rasa tension sangat.... aku nak balik rumah jer... tapi kerja banyak.... test pun berlambak-lambak...... aku dah penat asyik fail jer... dah penat nak tengok contengan dalam kertas jawapan aku..... kesian lecturer aku... habis pen merah dia....

...kenapa arrrr... aku rasa macam tak suka semua orang...... macam benci dengan semua orang..........

aku dah tak tahu nak buat apa..... tak tahu nak harapkan sesiapa lagi....

hanya pada-Mu Tuhan.... aku mohon kekuatan... aku mohon kesabaran... aku mohon rahmat-Mu Ya Allah.... jangan Kau biarkan aku sebegini... hidup macam tak ada arah.... pandulah aku ke jalan-Mu.... aku sedar terlalu banyak dosaku kepada-Mu... tapi jangan Kau tinggalkan aku sebegini Ya Allah......................................

No comments: